TWÓJ KOSZYK

Koszyk jest pusty
 
ksiazka tytuł: Dictionary of Marketing Advertising and Management German-English autor: Kapusta Piotr
DOSTAWA WYŁĄCZNIE NA TERYTORIUM POLSKI

FORMY I KOSZTY DOSTAWY
  • 0,00 zł
  • 0,00 zł
  • 9,50 zł
  • 12,50 zł
  • 0,00 zł
  • 9,90 zł
  • 11,00 zł
  • 0,00 zł
  • 6,90
  • 9,90

Dictionary of Marketing Advertising and Management German-English

Wörterbuch für Marketing, Werbung und Management Deutsch-Englisch
Wersja papierowa
Wydawnictwo: Dr Lex
ISBN: 978-83-7922-999-4
Format: 21.0x14.7
Liczba stron: 594
Oprawa: Miękka
Wydanie: 1, 2016 r.
Język: angielski, niemiecki

Dostępność: dostępny (Uwaga: Niski stan magazynowy)
119,00 zł 107,10 zł

Das Wörterbuch für Marketing, Werbung, Marketing und Management umfasst
25 000 Fachwörter und ihre Verbindungen, die aus den Bereichen Wirtschaft,
Ökonomie, Medien, Marketing, Public Relations und Werbung stammen.

 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Klikając "Zapisz" zgadzasz się na przesyłanie na udostępniony adres e-mail informacji handlowych, tj. zwłaszcza o ofertach, promocjach w formie dedykowanego newslettera.

Płatności

Kanały płatności

Tyska Księgarnia Internetowa akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier