Lista tytułów z wydawnictwa "Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego"

10 | 20 | 30
Wyniki wyszukiwania
Znaleziono 1713 pasujących rekordów dla kryteriów wyszukiwania 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 > >>
Polityka wynagradzania osób zarządzających w bankach, Wieczorek Agata
Wielowymiarowa Analiza Zachowań Organizacyjnych (WAZO) w polskich przedsiębiorstwach, Januszkiewicz Katarzyna i zespół

Nieefektywna polityka wynagradzania naczelnej kadry kierowniczej w instytucjach sektora usług finansowych uznana została za jedną z przyczyn ... więcej

Złożoność i niejednorodność problematyki zachowań organizacyjnych sprawia, iż badania tego obszaru wymagają ... więcej

Życie prywatne Polaków w XIX wieku Tom 5 Świat dziecka,
Studenci wobec wyborów samorządowych w latach 2002-2014, Walczak-Duraj Danuta

Dziecko, żyjące w dziewiętnastowiecznych realiach ziem polskich skupiło uwagę autorów piątego tomu z serii wydawniczej ... więcej

Praca dotyczy diagnozy i interpretacji opinii oraz oczekiwań studentów (często po raz pierwszy biorących udział w wyborach samorządowych) ... więcej

Wiarygodność akademicka w edukacyjnych praktykach,
Koncepcje i tendencje rozwoju zawodu specjalisty rachunkowości zarządczej, Zarzycka Ewelina

W prezentowanej publikacji autorzy spoglądają w przeszłość uniwersytetu, by zadać również pytania o współczesny ... więcej

W warunkach globalnej gospodarki rachunkowość zarządcza, generująca informacje niezbędne do podejmowania decyzji strategicznych ... więcej

Rozproszenie władzy w uczelniach publicznych jako odpowiedź na wyzwania współczesności, Czajkowska Maria
Funkcjonowanie łańcuchów dostaw ropy naftowej i gazu ziemnego do Polski, Motowidlak Urszula, Motowidlak Tomasz

„Problematyka związana z funkcjonowaniem wyższych uczelni publicznych i - szerzej - roli edukacji akademickiej stała się niezwykle ... więcej

W publikacji zostały zaprezentowane rezultaty badań naukowych dotyczących zasadniczych aspektów funkcjonowania łańcuchów ... więcej

Społeczne reprezentacje Unii Europejskiej, Kubala Konrad
Strategie marketingowe w polskich firmach na rynkach wirtualnych i realnych,

W książce zostały ukazane wyniki badań nad wizerunkami Unii Europejskiej obecnymi w medialnej debacie publicznej. Przedstawiono wpływ ... więcej

Jak specjaliści konstruują udane cyfrowe kampanie marketingowe? Jak wykorzystać najnowsze technologie, aby lepiej komunikować się ... więcej

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 > >>
 
 
 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Klikając "Zapisz" zgadzasz się na przesyłanie na udostępniony adres e-mail informacji handlowych, tj. zwłaszcza o ofertach, promocjach w formie dedykowanego newslettera.

Płatności

Kanały płatności

Tyska Księgarnia Internetowa akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier